Vad du kan göra

Bil medlem

Hallå, du behövs! För att vi ska kunna slå larm, pusha politiker, ge konsumentråd och skapa opinion i medier behöver vi våra medlemmar. Idag är vi rekordmånga – bli medlem du också!

Ge en gåva

Stöd Naturskyddsföreningens arbete med en gåva. Din hjälp är ovärderlig. Varje gåva räknas.

Gå med i ett nätverk

Engagera dig i din hjärtefråga. Gå med i ett av våra nätverk.

Mejla en politiker

Hjälp oss pusha på politikerna för en tuffare klimatpolitik. Ju fler vi är som kräver förändring desto större skillnad kan vi uppnå.

Starta en insamling

Nu kan du starta en egen insamling till förmån för Naturskyddsföreningens livsviktiga arbete för natur och miljö. Att starta en egen insamling tar två minuter via Facebooks plattform och passar fint till födelsedagar, dop, studenten och mycket mer.

Ditt ekologiska fotavtryck

Att jorden befinner sig i ett krisläge där varje steg är avgörande för vår framtid. Det vi gör i Sverige påverkar även andra länder till en hållbar utveckling eller inte. Det du gör påverkar Sveriges steg mot en hållbar utveckling och därför vill vi i Gällivare försöka hjälpa till att göra omställningen enklare.

Engagera dig lokalt

Har du en hjärtefråga som du brinner för? Vill du hjälpa till med styrelsearbetet? Vill du driva ett projekt i vår regi?

Gör din grej

Vill du anordna en rundvandring, en serie föreläsningar eller bilda opinion genom en fullskalig kampanj? Om du har en idé kan du bolla den med oss!